Monday, May 16, 2011

SeLaMAt HarI GurU

attEntioN plEase........

kt sini saya nak ucapkan 
SELAMAT HARI GURU
HAPPY TEACHER'S DAY
教师节愉快
CHÚC MỪNG GIÁO VIÊN
HAENGBOGHAN GYOSA
HAPPY KYOSHI

saya tujukan khas kepada guru-guru yang mengajar di
TASKI ABIM TANAH MERAH
SK TANAH MERAH 1
SMK DATO AHMAD MAHER
SMK MAHMUD PADUKA RAJA 1
SMK TANAH MERAH 1
SULTAN ISMAIL COLLEGE
SMART READER
PUSAT TUISYEN AQDI
PUSAT TUISYEN MAT ZIN
UITM MACHANG


terima kasih sangat-sangat!!!!! jasa cikgu2 semua saya tak akan lupakan sepanjang hidup saya..cikgu2 mmg terbaik yang pernah saya jumpa..kalau bukan kerana cikgu,saya tak akan menjadi apa yang saya jadi sekarang.


saya juga tujukan pada 
UMI N ABAH!!!
umi n abah saya juga merupakan cikgu kepada anak2nya yg comel2 mcm saya..hehehe
UMI N ABAH pun cikgu yg terbaik jugak taw! mereka la cikgu yang teramat bermakna. jasa mereka dicurahkan sejak anak2 dilahirkan sehingga lah kini tanpa henti.


LOVE YOU ALL MY TEACHERS!!!



No comments: