Sunday, November 6, 2011

AIDILADHA

selamat hari raya aidiladha! 
yeyeye akhirnya aku berjaya menjadi seorang perantauan.hahaha agak sengal kan? orang lain bukan main lagi tak suka. tapi aku terlebih suka lak. 

hurmm tahun ni raya agak kelainan sikit sebab family aku berkurang. yelaa adik aku yang sorang tu kan dk jauh. huhu so kami terpaksa la beraya 6orang je kat umah ni. selamat hari raya ye PAEH! ;>) semangat dia tanya umi pasal nak masak kuah kacang untuk nasi impit. selamat belajar memasak la ye kt sana. 

ouh yeaa kali ni lagi sekali aku berjaya membuat lontong! yeaahh! haha.. seronok bila dah siap. 100%dari aku okeh.haha. bab sedap tak sedap tu lain kira lah. kalau habis bermakna sedap la kan?kan? hurmm padahal aku ni pemalas dalam bab2 memasak nih.  

salam aidiladha!

No comments: