Friday, December 23, 2011

SEMESTER YANG MEMENATKAN

ALHAMDULILLAH perkataan yang teramat sesuai untuk diucapkan ketika ini.

semester ni, teramat lah banyak project yang kena buat. Kalau sebelum ni, ambil 6 subjek hanya 1 saje project. TAPI kali ini aku ambil 6 subjek dan juga ada 5 project. semua kena submit pd minggu yang sama dan boleh dikatakan pd hari yang sama. huhu minggu ni juga adalah minggu yang teramat amat amat memenatkan.

kali ini juga aku telah menambahkan lagi sejarah dalam hidup dengan xtido semata-mata nak siapkan project tu.. almost 32 hours kot.. bila dah nama student,  mana la nak kisahkan sehari tu kena cukup tido utk sekian sekian kan.. alaa boleh dikatakan 90% student macam ni. am i right? hihi.. tp kalau parents tau mesti diorang pot pet kan..

itu ttg project, minggu ni jugak la teramat lah full dengan quiz + test. almost all subject la. so fhm2 lah mcm mana aku divide masa utk study n buat project ni. memang teramat stress kan tambah2 lak ada subjek yang mmg xfaham sepatah haram..kuikuikui... jawabnya aku jawab test aritu dengan merapu la..hihi..

ok! now, quiz + test + assignment + presentation + project in a week dah settle! perhhh biaq btoi just for a week? hahaha tipu la.. actually in 2 weeks to settle all of that.

arini nak balik umah! yeay!! aku ase bila masuk je dlm perut bas malam nanti confirm mata aku terus xleh bukak. arap2 la tak terlepas bila sampai kt area umah aku tu. weeee  xsabarnya nak ngadap bilik tiduq aku! anak kucing 3 ekor yg baru lahir! layan karenah si kembaq... n yg plg rindu sangat-sangat parents aku! nak balik mitak restu untuk jwb final exam nanti...yeah!

final exam?? ye tinggal 2 minggu je lg dr sekarang. tolak waktu main, makan, tido.. bberapa jam je kan..kuikuikui...

wish me luck ye! nk cuba letakkan diri ni as a dean's list. insyaAllah kan kalau aku terus berusaha..

n good luck to kpd korang yang nak final jugak.. ;>)

No comments: