Sunday, September 9, 2012

SOMBONGNYA BUDAK NI

manusia: hai..salam perkenalan
me: wa'slm.siapa ya?
manusia: tak kenal ke?
me: siapa?
manusia: entah.saya pun tak kenal awak dan sebab itu saya nak berkenalan dengan awak.
me: ok maaf terima kasih. tapi saya tak sudi.
manusia : SOMBONGNYA BUDAK NIII

patut ke cakap aku sombong hanya kerana aku tak nak berkenalan dengan manusia mana entah yang aku tak pernah kenal (maybe). at least kalau kau berterus terang kau tu siapa and dari mana dapat nombor aku dengan tiba-tiba sms aku sebegitu kemungkinan aku boleh pertimbangkan. but SERIOUSLY aku nak cakap yang aku amat tak suka dengan orang yang entah siapa yang sms aku sebegitu dan PALIING aku tak suka bila orang tak bagitau nama. kenapa? susah sangat ke nak bagitahu nama kau? kasihan kt parents kau susah2 pilih nama kau tapi kau tak nak bagitahu.

aku tahu mungkin dari pandangan sesetengah orang fikir perkara macam ni punya remeh pun nak dijadikan masalah ke? ok kalau setakat terkena sekali sahaja acceptable lagi but bila kena lebih daripada itu? korang tak bengang ke? sesuka hati je sms nk kenal la itu la ini la..

KALAU sejujur seikhlas hati kau nak berkenalan, aku persilakan kau datang berdepan dengan aku. kalau setakat melalui handphone harap maaf lah ye.aku dah cukup bengang dengan perangai orang sebegitu. NAMPAK sangat kau hanya nak main2 if berkelakuan sebegitu.

#inipersepsiakukalautaksukaakutakkisahtapiakumemangkisahdengansebegini

No comments: