Friday, January 20, 2012

new year 2012

eh eh hari ni hampir hujung bulan januari kan. cepatnya masa berlalu. and ini first post for this year..weee..
urmm tak terlambat lagikan nk wish happy new year! almaklum lah sebelum teramat siboook..

ok hari ni juga aku last exam for the semester 3 degree.. hooray!! akhirnya berakhir jua 1 semester.. rasa happy? of course la. aku rasa degree nih memang aku struggle gila2 arh..tp xtaw la result camna kan..harap2 dpt yg terbaik di antara yang terbaik la kan. ameenn..doakan aku jugak ye! weee ;)

exam kali ni aku banyak study sorang2. x macam dulu.. kalau ada something yg aku serious tak faham, baru lah aku pergi bertanya kepada mereka yang pakar. aku tahu ada orang fikir yg aku ni mesti ada something wrong somewhere sampaikan aku sanggup berkurung dalam bilik sorang2 sampai pergi makan or mana2 pun sorang2 je.. aku bukan apa, kadang2 aku perlukan masa untuk menyendiri...aku nak cuba independent.aku tak nak bergantung sangat pada orang.. lagipun aku tahu aku bukan rapat ngn mana2 kawan aku pun. errr kawan tu mmg la kwn tp aku susah sgt nak merasa kwn yg betul2 faham aku. kdg2 bila aku bersama ngn mereka secara tiba2 aku akan terasa asing..aku pun tak tahu kenapa..hurmm apa sebenarnya masalah aku ni erk? yg mana can get along with me tu ok but sometimes ak rasa macam aku susahkan mereka je...hurmm entah la..maybe aku kena pergi jumpa pakar kaunseling kot..hihihiii

errr dah melencong tajuk lain dah aku ni...haishhh..tp bila fikir2 betul la kan, aku ni sebenarnya mmg problem sgt kalau berkawan nih...huhu help me! mcm mana nak settle kan this problem ha?aiyaaa..

ouhh ok dah tutup buku pasal problem tu.

now dah star cuti semester..hurm apa ye yang aku buat sepanjang cuti sebulan lebih ni? kalau cuti 4 bulan dulu aku just duk umah je..tak buat pape pun..hanya tahu menyihatkan tubuh badan..he he he... so kali ni adakah benda yang sama je? oh no! aku nak try buang lemak2 di badan aku ini..harap2 berjaya!weee ;D

No comments: