Wednesday, February 8, 2012

KUBUR TAK BERTANDA

 tengok tajuk pun dah tahu cerita hantu kan. kenapa orang suka sangat buat cerita hantu ni erk? haishh..
 dah jarang sekarang ni aku nak tengok cerita macam tu kalau tengok pun bila betul2 dah tak ada cerita menarik yang nak ditonton.

tapi....... cerita Kubur Tak Bertanda ni aku kuatkan mata aku ni untuk tengok nak tahu kenapa? hehe 
yes of course la sebab pelakonnya. nak tahu siapa? 


see??
dah tahu kan siapa..

aku cukup minat dengan diorang ni. berlakon la jadi apa pun aku tetap akan tengok juga..hehe

hurmm cerita ni dah lama sebenarnya.. tapi tak ada la lama sangat bulan jun 2011 lepas. and aku baru tengok hari ni almaklum la tak sempat nak tengok..so bila astro ria mainkan cerita ni aku pun apa lagi tengok je la.. biar lah orang nak kata tengok cerita lapuk ke apa.. cerita p ramlee yang dah berzaman pun kita masih tengok lagi kan..hihiii..

eiey kecek ; segala yang dirahsiakan akan terungkap dengan sendirinya


No comments: