Sunday, April 29, 2012

surat kepada pilot

kepada encik pilot

mengharapkan flight delay

sehubungan dengan perkara di atas, saya berharap sangat encik pilot dapat melambatkan sesi penerbangan esok hari pada jam 11.20 a.m.. tapi kalau dah confirm delay, call la saya awal-awal ye. nanti tak ada la saya nak keluar rumah awal sangat..hehe

2. untuk pengetahuan encik pilot, saya masih tak dapat nak menenangkan otak fikiran dalam masa cuti seminggu ini. dan berkemungkinan jika encik pilot dapat delay kan penerbangan itu mungkin dalam tempoh delay berkenaan, saya dapat rehatkan otak fikiran saya secukupnya.

3. dengan ini saya berharap sangat encik pilot dapat memahami situasi ini. sebenarnya perasaan saya amat berat sekali untuk meninggalkan rumah.

encik pilot!ketahuilah betapa nikmatnya cuti.
sayang encik pilot always..gagagaga

tulus ikhlas dari pesakit homesick. ;>)


No comments: