Sunday, December 9, 2012

duniaku sekarang

tiba-tiba rasa rajin pulak jari aku nak menaip. waktu sekarang ni orang dk sibuk tengok bola Malaysia vs Thailand.. tapi aku terpaksa menatap segala ilmu2 yg ada depan aku ni.. xkmana pun klau xtgk bola tu kan..last2 dpt tahu jugak result bola tu mcm mna. tapi kalau aku buat xheran dgn ilmu2 yg ada depan mata ni mmg bye2 la hidup aku. test entah kmna projek ntah kmana assignment bagai + final exam yg tggl lg bbrapa hari je xsampai sbulan je lagi.

aaaaaa aku rasa nak stop je masa n nk habiskan semua kerja2 dlm waktu yg dberhentikan tu! bulan december 2012 ni adalah bulan yg paling paling paling busy.......... aku tak tahu nak cakap mcm mna lg dah. mmg sibuk sesangat.

programming
individual project submit 2jan2013
group project submit 2jan2013
test 2 14dec
assignment 4 submit 10dec

dna
project submit 14dec
assignment 5 submit 13dec
test 2 13dec

regression
assignment submit 10dec
test 2 13dec

insurance
assignment submit 12dec
test1 12dec
test2 maybe 19dec

jepun
individual oral 14dec
shooting video 11dec
video + report submit 18dec

nasib baik lah untuk subject presentataion skill aku dah settle semua skali.. 2nd presentation pun dh settle and outline pun dh submit! wahh subject tu je yg aku dah tarik nafas lega.
tapi subject lain?? haiiisshh masih menanti. harap2 lah d permudahkan untuk menyiapkan kesemuanya.

after final nanti aku kena cari jugak masa utk p HOLIDAY!! otak aku sekarang ni dah berpusing 360 degree daa... so aku kena p perbetulkan semula..ngeeee.. xsabarnya nak menarik nafas dengan tenang n selesa!

ok daaa.. i'll be back! ;>)
#doakan eiey untuk menghadapi semua ini ye!
love...peace

No comments: