Wednesday, December 12, 2012

SEJUTA PERSOALAN

semalam dari pagi hingga petang aku jadi videographer.. sehingga kan perut aku pun terpaksa diikat semata2 nak habiskan shoot for video Jepun tu..ok itu tak kisah sangat la. macam la semalam je aku tahan lapar tu..ngeee ;) wahhh boleh kurus aku kalam macam ni hari2.. makan pun sekali sehari je.

tapi malangnya bila tiba je scene aku berlakon, battery camera tu kiok pulak daaaaaah. ingatkan boleh la nk settle semuanya tapi terpaksa ditunda hari lain pulak dah. terpaksa la.. urmm but ok laaa dr 7scene tu tinggal 2scene je lagi yang tak settle.

around 4pm baru la perut aku ni diisi..boleh pulak menguap waktu nak makan..haishh tak senonoh betul perangai aku ni kan..hahaha..penat yang melampau lerr tuu. balik je kolej terus tidur sehinggakan roomate kejutkan pun still tak sedarkan diri..ish ish ish bertuah punya budak..

malam tu pulak my umi kesayangan call.. wahh rasa lama sangat dah tak berbual panjang...weee macam2 cerita keluar even still penat.. borak punya borak tup tup keluar cite pasal kawen pulak dah! lagi sekali aku dipersoalkan dengan soalan itu! ah! no komen.hahaha. my umi told yang aku perlu sambung pengajian aku ke peringkat seterusnya.. i mean master la.. erkk yang tu pun no komen jugak. aku bukan tak nak sambung, aku nak sangat2 tapi aku masih lagi mencari hala tuju aku. kalau aku nak sambung aku nak cari perkara yang betul2 aku minat. rasanya aku tak akan sambung dalam bidang statistic kot. hampir 5tahun aku berada dalam bidang tu. terdetik jugak la rasa bosan tu. nampak sangat aku tak minat kan! hahaha. apa nak jadi la dengan aku ni kan.

sometimes it's fun but sometimes it's bored! so what should i do.. errr macam mana la dunia pekerjaan aku nantikan.. we'll see!

ok daa..;>)
love...peace

No comments: