Saturday, December 15, 2012

REGRESSION BUAT AKU STRESS

Haa! Can I make a title like that?? People who are in regression course pleased don't mad me yeah! hahaha

Seriously! aku rasa stress sangat-sangat untuk run data regression NIH. My lec ask to do the enter and not the stepwise for our model. Run punya run aku tak tahu berapa Kali dah aku tukar data and run semula untuk set-up data tu. Almost 5 hours I'm dating with the data and spss. naik juling aku tengok laptop aku nih.

Finally, after 5hours, I still do not find what I want. Give up? Ha-ha of course la. But just for a while Okeh. Tomorrow I will spend all the day to date with the regression. So, orang lain please jangan ganggu aku bole? hahaha.. tapi aku yang akan ganggu korang utk b'tnya soalan.. 

tapi kan.. sekejap tadi aku dpt msg mngatakan lec aku tu guna je stepwise..so! aku tak paham sangat2 dia nak kitorang guna stepwise or enter..adoyaiii.. huihh ape2 je lah. asalkan aku mencuba untuk mencari apa yang dikehendaki tu. 

*kau kalau tak nak tolong aku please duduk diam2 okeh! errr aku tak maksudkan korang tapi aku maksudkan 'dia'.

ok daa...
Love.. peace


No comments: