Sunday, March 4, 2012

betul ke apa yang aku pilih itu?

alahai esok permulaan hari aku sebagai pelajar semester 4 ijazah sarjana muda kepujian statistik.
oh  yea, for this semester aku ada pilihan subjek untuk aku meneruskan pengajian sehingga mencapai segulung ijazah. dan insyaAllah choice yg aku pilih itu membantu aku in the future. walaupun ramai orang yang mengatakan apa yang aku pilih itu adalah sesuatu yang susah tapi tak mengapa akan aku cuba juga. bak kata seorang senior ku " kata dah degree, so kena la terima cabaran".

yeap aku perlu sahut cabaran itu. aku tahu aku tak sebijak mereka yang sentiasa cemerlang itu tapi jika aku tambahkan lagi usaha aku, tak mustahilkan untuk aku mencapai kejayaan itu juga. cuma sekarang aku perlukan semangat dan keyakinan itu untuk membantu aku mengecapinya.

eiey kecek ; happy dapat lepak dengan geng2 mengongness! nak jumpa lagi!

No comments: