Monday, March 5, 2012

jiwa semakin sensitif

semakin hari semakin aku rasakan tahap sensitif aku tu semakin meninggi. kenapa ye?
serius aku cakap, walaupun masalah kecik pun aku mudah sangat terasa hati. aku pun tak tahu kenapa. aku dah cuba mengelak daripada rasa kurang senang itu tapi semakin aku mengelak semakin siksa jiwa aku.
nak kata stress, tak jugak. masalah apa sebenarnya yang menghantui aku ni ya.

aku mudah sangat menangis sekarang ni. walaupun satu perkataan je yang tak sedap di dengar aku akan menangis. pada hal itu bukan sesuatu yang perlu aku terasa hati. ya Allah kuatkan lah hati hamba MU ini. cekalkan lah diri aku melalui liku-liku kehidupan ini. tolonglah aku untuk keluar daripada situasi ini.



eiey kecek ; sapo-sapo hok amik berat pasal aku mesti akan perasan perubahan aku hok semakin hari semakin menyekam jiwo aku nih.tu pun kalau ado la. segho nok gi tempat lapang eh.. nok nepik puas-puas!

No comments: