Tuesday, March 6, 2012

hari pertama dah ponteng kelas, boleh camtu??

permulaan semester ni agak kelam kabut sikit. mana taknya kelas statistical inferences and japanese language clash. sama-sama pukul 2pm until 4pm. 1class di fakulti maths n another class at faculty bahasa. so apa lagi memang terpaksa la kan aku ponteng salah satu kelas tu. kalau nak pergi kedua-duanya memang tak terkejar la kan.

nasib baik jugak aku pergi kelas statistical tu sebab hari first pun dah start belajar dah.. so nasib baik la tak ketinggalan sangat dah la yang tu 4jam credit. hurm yg kelas nihon tu pulak 2jam credit and maybe aku akan tukar group..so harap-harap lecture kelas tu nanti faham la dengan keadaan aku yang memang tak boleh nak di elakkan ni.

kedua-dua subjek tu memang la penting but aku perlu dahulukan yang lebih penting tak gitu?
dan hari ni jugak batch aku baru dapat tahu tentang pembahagian kelas elektif. sebelum ni sesetengah antara kitorang ingatkan elektif for business tu group c tapi malangnya group c itu untuk elektif for data mining. kasihan kat kawan-kawan aku yang mana nak ambil business tu. dan aku pulak alhamdulillah la masih still dengan elektif of aktuari. memang la susah tapi kalau ikutkan semua perkara yang kita belajar susahkan cuma its all up to us to adapt that right?

semoga kitorang dapat melalui hari-hari yang mendatang dengan sempurna. 



eiey kecek ; for the first time aku join aerobik kat kompleks sukan uitm ni...hip hip hooray!

No comments: